طراحی لوگو
داشتن لوگو (آرم یا نشان تجاری) متناسب با کسب و کار شما علاوه بر اینکه مالکیت شما را نشان میدهد، با استفاده از آن شما می توانید به مشتریان بالقوه خود بگویید که چه کسی هستید، چه نوع محصول یا خدماتی را می فروشید، یا چه ارزشی را به مصرف کنندگان ارائه می دهید.
طراحی فرم های چاپی
فرم های چاپی کاربردی مثل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت و ... (به طور کلی ست اداری) و همچنین بروشور و کاتالوگ تبلیغاتی برای رسمیت دادن و معرفی محصول یا خدمات شما به مشتریان و مخاطبان یک نیاز ضروری ست.
طراحی بسته بندی
یک بسته بندی زیبا و گویا، مثل جعبه و لیبل (برچسب روی محصول)، نشانگر این است که چقدر محصول شما با کیفیت بوده و نیز مشتری چقدر برای شما ارزشمند است.
طراحی فرم های آنلاین
بنرها و المان های گرافیکی وبسایت و محتوای گرافیکی شبکه های اجتماعی نظیر پست و استوری اینستاگرام نقش مهمی در تبلیغات و فروش محصول و خدمات شما در بستر بی انتهای اینترنت دارد.
موشن گرافیک
در واقع محتوای موشن گرافی ترکیبی از چند عنصر مهم و جذاب برای مخاطب یعنی متن، افکت، تصاویر گرافیکی متحرک، موسیقی، صدا و... است. چنین محتوایی می تواند به راحتی نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.